top of page
Desoto GP (1931) - 3400ccm | 2023 Interclassics Classic Car Show - Mecc Maastricht Foto's: 42 - galerie 2/8 Impressie: Henk J. Brouwer, Tjalle Beumer, Mark Beumer | Panhard Dynamic (1938) - Councours winnaar |
---|---|---|
Ford GT40 Baily (1966) - 5683ccm Aston Martin DB R1 (1959) - 2800ccm - Recreation | Triumph TR6 Cabriolet (1975) - V6 2498ccm - sinds 2011 in Nederland | Triumph TR6 Cabriolet (1975) - V6 2498ccm - sinds 2011 in Nederland |
Mercury Cougar Sedan (1967) - V8 4733ccm - Sinds 2017 in Nederland | Jaguar SS100 (1938) - 3,5Ltr - Rebodied, motorblok, chassis en versnellingsbak zijn origineel | Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland |
Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland | Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland | Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland |
Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland | Triumph TR6 Cabriolet (1974) - V6 2500ccm - sinds 2000 in Nederland | Renault AK90 (1906) - 9000ccm |
Renault AK90 (1906) - 9000ccm | Renault AK90 (1906) - 9000ccm | Renault AK90 (1906) - 9000ccm |
Renault AK90 (1906) - 9000ccm | Chevrolet Camaro pro tunig (1969) - V8 LS3 Corvette 6,2ltr 550pk | Brabham-Repco BT 26-2 (1969) - 2994ccm 350pk |
Brabham-Repco BT 26-2 (1969) - 2994ccm 350pk | DeTomaso-Ford 505 F1 (1970) - 2993ccm 450pk | Riley LMP (1948) |
March-Ford 701-1 (1970) - 2993ccm 430pk | Ferrari 156 "Sharknose" (1961) - 1476ccm 200pk - Deze auto nam deel aan de Grand Prix van Zandvoort, met Phill Hill achter het stuur. Aan het einde van seizoen 1963 werden alle F1 Charknoses door Ferrari vernietigd. Slechts enkele replica's zijn met goedkeuring van Ferrari gebouwd. Er staat naast deze nog een exemplarar in de Galleria Ferrari in Maranello ! | Ferrari 156 "Sharknose" (1961) - 1476ccm 200pk |
Ferrari 156 "Sharknose" (1961) - 1476ccm 200pk | Ferrari 156 "Sharknose" (1961) - 1476ccm 200pk | Shadow DB9 (1979) - Jan Lammers |
Shadow DB9 (1979) - Jan Lammers | Talbot Lago T26C (1951) - In 1948 maakte de T26C zijn debuut tijdens de Grand Prix van Monaco. Destijds werd over Franse auto’s gezegd dat ze al verouderd waren voordat ze aan de startlijn verschenen. Dit in tegenstelling tot de superieure Italiaanse racers. Talbot Lago onderscheidde zich van de concurrentie door een zuinigere motor waardoor ze minder of zelfs geen pitstops hoefden te maken. | Talbot Lago T26C (1951) |
Talbot Lago T26C (1951) | Petje Zandvoort 2022 en dat voor € 9,00...! | Porsche 718-F2 (1959) 1498ccm 185pk - Deze Formule 2 Porsche behoorde begin jaren 60 tot de renstal van Carel Godin de Beaufort. Indertijd kwam het voor dat de F2 en F1 gezamelijk aan een GP deelnamen. De adelijke en boomlange Nederlander wist in 1962 met deze Porsche zijn eerste F1 WK punt te behalen en wel op het circuit van Zandvoort. Tijdens de training voor de Duitse GP (1964) vloog de racende jonkheer van de baan en overleed in het ziekenhuis... |
Integraal helm Red Bull - Oracle - Carnext groot en klein model... | Lotus Climax 21 (1961) 1500ccm 151pk | VW Bril Zwitter (1953) - 1189ccm 24,5pk |
VW Bril Zwitter (1953) - 1189ccm 24,5pk | Porsche | Curiosa Brandstofpompen |
bottom of page