top of page
/ interclassics mecc - 26ste editie
- 3 -
Pompunits uit vervlogen tijden... | Verzameling uit dezelfde vervlogen tijden, met pompen, jukebox, Metalen borden, snoepgoed-automaten, waarin oorspronkelijk pinda's zaten. Voetganger oversteek signaalpaal, etc. | Coca-Cola automaat |
---|---|---|
"Get out and play" - Vineyardracer Sommige producten vertellen een verhaal... Het verhaal van de eigen kindertijd. De tijd, dat zandheuvels kastelen waren en zeepkisten konden worden omgezet naar vliegende machines. De tijd dat er geen berg te hoog was om beklommen te worden. Wij vertaalden het gevoel van de ultieme vrijheid in de "Vineyardracer"... Dit model € 599,00 | Lancia Flaminia Sport 3C Zagato 91961) | Fiat 500 A Topolino Testa Siata (1936) - Deze zuto nam deel aan de originele Mille Miglia van 1937. De auto werd gereden door de destijds beroemde autojournalist Rafaello Guzman. Enzo Ferrari noemde hem de "Blue Baron of Autosport". Inclusief FIVA card klasse B/3. Chassinummer: 500009563. |
Vitrine met prullaria, waarvan enkele oude klassieke fotocamera's en lampensets. | Vitrine met prullaria | Motor van de Fiat 500 A Topolino Testa Siata (1936) |
Motor van de Fiat 500 A Topolino Testa Siata (1936) - idem andere zijde... | Porsche 911 SC (1980 - Targa Rijkspolitie "Alex 81" - 3.0 Carrera motor van 2994ccm - 200pk | Jaguar XK150 3,4 FMC (1957) |
Porsche 911 3.0 SC - Rothmans Rally (1982) - 2956ccm - 204pk | Mival Sport (1967) - Italiaanse makelij - #97974 - 48cc - € 6.995,00 | Mival SPort (1967) - Italiaanse makelij - #97974 - 48cc - € 6.995,00 |
Wereldwijde uniek Alpine... | Jaguar D-type, zoals deze werd gereden in 1957 tijdens de 24 uurs van Le Mans door Ron Flockhart (GB) en Ivor Bueb (GB). | Auburn 851 Supercharged (1935) - V8 - 4600ccm - 150pk |
Lanchester Supersports (1933) - V6 Triumph GT6 motor - 2ltr - 110pk | Auburn 851 Supercharged (1935) - V8 - 4600ccm - 150pk | Daimler Sport Special (1937) - V6 Triumph TR6 motor - 2500ccm - 130pk |
Ford Mustang (1965) | Opel Kadett Cabrio-Limousine (1937) | Niet te achterhalen... Wie het weet mag het zeggen! |
Opel Laubfrosch 4/14 PS (1925) - Dit model was in 1924 de eerste auto uit de Duitse Automobiel geschiedenis, dat aan de lopende band werd geproduceerd. Daarvoor was de fabricage van automobielen een zeer ambachtelijk en bewerkelijk tijdrovend proces. De Laubfrosch is waarschijnlijk een van de belangrijkste modellen uit de rijke geschiedenis van Opel... | Lancester SS (1936) - V6 Triumph TR6 - 2500ccm - 120pk | Auburn 851 Phaeton (1935) |
Peugeot 203C (1955) | Motor met zijspan - Deelnemer Classic Days Schloss Dyck (D) | Alfa Romeo 6C 2500 Sport (1950) |
Auctioneer Coys podium - LAMBORGHINI MIURA SV (1955) | Jaguar E-Type V12 (1972) | Amilcar Compound (1939) |
Morris Eight Series Z Utility (1953) | Morris Eight Series Z Utility (1953) | Thunderbird Cabrio (2003) |
Citroen ID 20 Familiaire (1969) | Austin A35 (1959) | Volkswagen Käfer 1200 Ovali (1968) |
Goggomobiel TS 250-02 (1951) - 2cyl. - 245cc - 14pk In 18966 werd het bedrijf ovrgenomen door BMW en drie jaar later werd de productie van "Kabouterautootjes" gestaakt en gingen zij door onder de naam "Glas-Isar", om zich op meer luxere en speciale auto te concentreren... | Mercedes-Benz 170 S Cabriolet (1961) | Volkswagen Kever Brilkever 91950) - € 49.900,00 !! |
BMW 2002 Ti Baur Cabrio (1972) | Lancia B20 GT 2500 Series VI (1957) | Aston Martin V8 Series III (1977) |
bottom of page