top of page
/ interclassics mecc - 26ste editie
- 1 -
Overzichtsfoto vanuit media Centrum: De witte Beauty op de voorgrond is een Aston Martin DB2/4 Mk III (1957) | Aston Martin DB2/4 MK III (1957) Zeldzame links gestuurde DB2 in concours staat. Van de 551 geproduceerde exemplaren waren er slechts 83 links gestuurd. Afwijkende achterlichten betekent een design van Tickford. Verbleef in VS, Portugal en - na restauratie - België, waar zij zich in een privécollectie bevindt. | Lagonda 3 1/2Ltr Tourer (1933) - V6 - 3619ccm - 150pk 4-speed - 1800kg |
---|---|---|
Bantley 8 Litre (1932) | Foudralen op de Bantley 8 Litre (1932) | Bantley 8 Litre (1932) |
Lagonda 3 1/2Ltr Tourer (1933) - V6 - 3619ccm - 150pk 4-speed - 1800kg | Alfa Romeo Giulietta Sprint (1962) | Jaguar MK V (1950) |
MG F-Type Magna Salonette (1933) | MG F-Type Magna Salonette (1933) | Ferrari 330 GT 2+2 Serie II (1967) |
Simca 9 Sport (1953) - Gedeeltelijk aluminium body, ontworpen door Pininfarina en gebouwd door Facel Vega. Er werden er slechts 96 gebouwd... | Jaguar MK V (1950) | Mercedes-Benz SLS AMG GT3 (2013) - Kampioensauto supercar Challenge (2017). Revisie door AMG. Slechts 100 exemplaren ! |
Rolls-Royce 20/25 3-Position Drophead Coupé (1934) - van uitzonderlijke kwaliteit is de restauratie, die in de 80'er jaren werd uitgevoerd. Regelmatig bereden, met nog steeds de originele motor. Staat op Nederlands kenteken. | Rolls-Royce 20/25 3-Position Drophead Coupé (1934) - van uitzonderlijke kwaliteit is de restauratie, die in de 80'er jaren werd uitgevoerd. Regelmatig bereden, met nog steeds de originele motor. Staat op Nederlands kenteken. | Shell Tankpomp... |
Rolls-Royce 20/25 3-Position Drophead Coupé (1934) - van uitzonderlijke kwaliteit is de restauratie, die in de 80'er jaren werd uitgevoerd. Regelmatig bereden, met nog steeds de originele motor. Staat op Nederlands kenteken. | BMW 315/1 Sportwagen (1934) - In 1934 te koop voor zo'n 5200 D-Mark. Van dit model - zeer succesvol in de racerij - zijn slechts 230 exemplaren geproduceerd. | Lancia Fulvia 1,3 S (1974) - Oorspronkelijk geleverd in Palermo (voor auto's zeer vriendelijk klimaat). Nu van 2de eigenaar en volledig gerestaureerd. |
Fiat 501 S Siluro Corsa (1923) | Fiat 501 S Siluro Corsa (1923) | Lancia Flaminia GT Touring 3C 2.8 (1969) |
Mercedes-Benz 190 SL | Aston Martin DB5 restauratie door Noble House. | Aston Martin DB5 restauratie door Noble House. |
Fiat 501 S Siluro Corsa (1923) | Fiat 501 S Siluro Corsa (1923) | Fiat 124 Abarth Sport Rallye (1975) |
Glas 1700 GT Coupé (1967) | Ape Pentaro (1962). Een zeer zeldzame Ape, deze Pentaro, met nog lopende motor en hij rijdt met werkende remmen... € 24,5K. | Lancia Spyder Zagato (1969). Recreation van 1 van de 3 Prototypes van de Spyder Zagato, (UK-CA) met volledige historie. |
Volkswagen Kever 1/11 "Ovaal" (1955) | Volkswagen Kever 1/11 "Ovaal" (1955) | Maserati Ghibli SS (1970). * Slechts 3 eigenaren vanaf nieuw * Origineel Zwitsers * 1974 geïmporteerd door Dries van der Lof * Uitgebreide Nederlandse geschiedenis * Volledig originele conditie * Overeenkomende nummers |
Alfa Romeo GT Junior (1975) | Maserati 3500 GTi Sebring (1963) - V6 - 3485ccm - 255km/uur | Messerschmitt KR 201 (1964) |
BMW Isetta 300 (1959) | Veritas Nürburgring Coupé (1957) | Alfa Romeo 75 Turbo Goup A (1987) |
Fiat NSU 500 A Topolino Weinsberg Roadster (1939) | Lancia D23 Spyder Pininfarina (1953) - Reeds tijdens de debuutrace in de Grand Prix van Monza behaalt deze Lancia D23 een tweede plaats, dankzij haar coureur Felice Bonetto. Voor de loodzware Carera Panamericana (Mexico), zet Lancia 5 auto's in2 x D23's (Bracco & Castellotti) en 3 nieuwe D24's voor Fangio, Bonetto en Taruffi... | Lancia Stratos HF Group IV (1976) - De inspiratie voor de spectaculairste Stratos was een in 1970 door Bertone ontwikkeld gelijknamig, ultralaag prototype met een Lancia Fulvia middenmotor, Lancia - toen net in handen van Fiat - zag er nieuwe kansen in voor inzet in de rallysport. In plaats van de V4 van de Fulvia werd gekozen voor een dwarsgeplaatste V6 uit de Ferrari Dino, met een minimale productie van 500 voor inzet in Group IV... |
bottom of page